iPhone – naprawiać czy wymienić na nowszy model?

Posiadanie iPhone’a wiąże się z ryzykiem jego uszkodzenia. W takiej sytuacji warto zastanowić się nad tym, czy lepszym wyborem będzie naprawa dotychczasowego urządzenia, czy też może zakup nowego telefonu. Duże znaczenie będzie miało to z jaką usterką przyjdzie się mierzyć właścicielom sprzętu od Apple. 

Zepsuty iPhone – czy warto go naprawiać?

Nie da się ukryć, że iPhone może odmówić posłuszeństwa na wielu różnych płaszczyznach. Telefon może być niezbyt odporny na działanie skrajnych temperatur lub też wykazywać się krótkim czasem pracy baterii. Usterki mogą się też pojawiać na wyświetlaczu, np. pod postacią zbitej szybki.

Czasami naprawy wymagają drobne elementy, a cała procedura zajmuje profesjonalistom zaledwie kilkanaście minut. Jeśli jednak w telefonie zepsuje się jakiś istotny komponent (np. w związku z zalaniem sprzętu) naprawa z pewnością będzie czasochłonna i bardzo kosztowna. Niekiedy telefonu nie uda się uratować, ale zawsze można odzyskać z niego zapisane dane. Z reguły jednak naprawa jest dużo korzystniejszą opcją niż zakup nowego urządzenia.

Ile kosztuje naprawa iPhone?

Trudno jednoznacznie ocenić to ile konkretnie kosztuje naprawa iPhone. Jak już zostało wspomniane kolosalne znaczenie ma to z czym będą się musieli zmierzyć specjaliści. Sporym ułatwieniem dla mniej zorientowanych osób będzie aktualny cennik serwisu iPhone, dzięki któremu klienci w krótkim czasie dowiedzą się na jaki wydatek muszą się przygotować.

Zazwyczaj naprawa iPhone kosztuje kilkaset złotych, natomiast koszt zakupu nowego telefonu to wydatek rzędu kilku tysięcy złotych. Jak widać nie ma tutaj żadnego porównania. Wszelkie informacje posiadacze telefonów iPhone uzyskają od profesjonalistów podczas bezpośredniej rozmowy. Co istotne w grę wchodzi naprawa wysyłkowa.

Gdzie naprawić iPhone?

Miejscem, do którego należy się udać w celu naprawy swojego telefonu komórkowego jest sprawdzony serwis Apple. To właśnie w nim pracują doświadczeni i wykwalifikowani specjaliści, którzy poradzą sobie praktycznie z każdym problemem (usterką). Fachowcy zajmą się:

  • naprawą zbitej szybki,
  • wymianą wyświetlacza i baterii,
  • naprawą złącza ładowania oraz kamery,
  • wymianą mikrofonu i głośnika,
  • naprawą przycisków głośności i przełącznika wyciszania.

Jak widać zakres usług jest bardzo rozbudowany, dlatego też z wizytą w serwisie Apple nie należy zwlekać zbyt długo. Wystarczy dokładnie opisać swój problem, a resztą zajmą się spece od naprawy telefonów. Klienci bez trudu zarezerwują dla siebie wizytę lub też zamówią darmowego kuriera.